Strony

poniedziałek, 3 marca 2014

Moje plany na Warszawę!

Jak wiecie, a może nie wiecie, ale już w środę jadę na koncert Jamesa Arthura do Warszawy. Strasznie się cieszę, bo w sobotę przepadł mi wyjazd do Poznania, czego bardzo żałuję, ale no cóż, pojadę tam jeszcze nie raz, ale mimo wszystko postanowiłam "odbić sobie Poznań na Warszawie." Najprawdopodobniej zostanę tam do czwartku, a kto wie, może i do piątku. Chcę jak najlepiej wykorzystać ten czas, dlatego już zaczynam się zagłębiać w mapę stolicy. Ponieważ na koncert jadę z moim chłopakiem, i ponieważ to ja jestem na mat-geo, to ja pełnie rolę przewodnika i to ja muszę zadbać o wszelkie atrakcje. Mam nadzieję, że wyjazd nam się uda, a na koncercie będziemy się bawić wspaniale!

z mojej ostatniej wycieczki do Warszawy, 2010

Jesteście z Warszawy? A może byliście tam i chodziliście po mieście. Możecie polecić jakieś fajne miejsca, które koniecznie trzeba zobaczyć? Piszcie!

11 komentarzy:

  1. Niestety nie byłam jeszcze w Warszawie. Nie wiem czy gustujesz w takich miejscach. Ale całkiem tajnym miejscem wydaje mi się. Akademia nauki Kopernika czy jakoś tak :-) . udanego wyjazdu :-) :-) :-) :-)
    Poklikasz w baner? jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w wawie nie byłam, chcę na pojechać tam na wakacje do przyjaciela :)
    http://lifemizip.blogspot.com/ + ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA 2 ZESTAWY POMADEK (BABY LIPS)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem na mat-geo ;)
    Nie wiem co ci można polecić.

    OdpowiedzUsuń
  4. JA co prawda nie jestem z warszawy ale mieszkam kilka kilometrów od niej i czasem tam bywam.
    A więc tak pierwsze miejsce które polecam to Teatr polski jest cudowny śliczny a co najważniejsze dużo sławny aktorów w nim gram :) Po drugie stare miasto Po trzecie pałac Łazienkowski :) Po czwarte Zamek Królewski i kolumna Zygmunta :) To takie najważniejsze miejsca dla mnie w Warszawie możesz jeszcze odwiedzić Teatr Wielki ale mnie bardziej zachwycił Polski :) Grób nieznanego Żołnierza i Pałac kultury i nauki w którym są czasem fajne wystawy ;) Myślę że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do Warszawy jeżdzę prawie zawsze w ferie ;p
    little-princess-rescue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej wycieczki:)

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze ie byłam nigdy w warszawie ;C
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. CHciałabym jechać do Warszawy <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tego koncertu. Słucham jego piosenek codziennie, szkoda że nię mogę na żywo posłuchać :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie, ale mam zamiar jechać w czerwcu. Miłego koncertu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A na jakim profilu jest twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.