Strony

środa, 19 marca 2014

Pytania.

Hej.
Pogoda nie dopisuje, ale jutro podobno ma być lepiej. Naprawdę chcę w to wierzyć, bo nie lubię deszczu i wiatru. Mam dzisiaj jeszcze masę do zrobienia, ale musiałam tutaj wpaść na chwilkę.
Pod postami pojawiały się czasem pytania do mnie o różne sprawy. Z racji tego, że nie mam Aska, bo dla mnie ten portal nie ma sensu, to chcę przeznaczyć ten post na zadawanie w komentarzu pytań do mnie. Jeśli nie macie żadnych, to nie będzie postu z odpowiedziami, logiczne prawda? :)
Zachęcam do zadawania pytań, ale takich sensownych tj, nie pytajcie o szczegóły życia prywatnego, bo to moja sprawa. Wulgarne pytania będą usuwane, bo nie chcę mieć tu śmietnika.


zdjęcie zrobione na XXX piętrze Pałacu Kultury i Nauki

12 komentarzy:

  1. Czy każdy post jest pisany od serca?
    Jak masz na drugie imię?
    Masz zwierzaki?
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dziękuje za odwiedziny!
    Pytałaś się gdzie kupuję pocztówki. Kupuje je u siebie w mieście, na rynku, a kiedyś dość dużo widziałam w Carrefourze. Ostatnio jednak nie miałam żadnej więc wydrukowałam zdjęcie na specjalnym papierze :)
    Fajnym pomysłem jest też kupienie pocztówek na allegro! Często można tam znaleźć fajne aukcje :)

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co cię skłoniło do założenia bloga ?:)
    Żałujesz że założyłaś bloga ?
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja też już rzygam tą pogodą :(
    Jaki kolor lubisz najbardziej? :)
    zapraszam do mnie: sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie są Twoje marzenia (oczywiście te związane z blogiem ;))?
    Czy jest jakaś rzecz, której nigdy nie zrobisz?
    (i teraz trochę dziwne pytanie :D) co jesz dziwnego, czego inni zwykle nie jedzą? masz jakieś dziwne upodobania/połączenia smakowe? :D
    cieplutko pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcie :D oby ta pogoda była lepsza jak mówisz!

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy kolekcjonujesz jakieś rzeczy ?
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Facebook czy Twitter? :)

    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co sprawiło, że zdecydowałaś się założyć bloga? Jak wybrałaś temat przewodni bloga i dlaczego taki? Przejmowałaś się tym ile masz obserwatorów i czy ktoś cię komentuje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy lubisz zwierzęta?
    Czy lubisz słuchać muzyki?
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co cenisz w przyjaciołach ?
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. - co cię inspiruje w życiu?
    - jakie masz marzenia, które są realne i pragniesz je zrealizować?
    - co poprawia twój humor?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.