Strony

niedziela, 9 marca 2014

Warszawa.

Dzień jest fantastyczny! Słońce świeci, ptaki śpiewają, aż chce się wyjść, no ale niestety nie, bo masa zaległości z zeszłego tygodnia sama się nie odrobi. Nawet nie macie pojęcia, jak nie mam na to wszystko ochoty. Większość moich znajomych pojechała do Kielc i tam czerpie radość z pięknego weekendu, a ja marnuję ten czas na "naukę". Już mi się odechciewa być wzorową uczennicą, zawsze mieć pracę domową, zawsze umieć... Zazdroszczę takim, co umieją zlać całe półrocze, a potem wyjść na 3. Czy ja bym tak umiała? Nie wiem, pewnie mój przerost ambicji by mi na to nie pozwolił.
Mam dzisiaj dla Was zdjęcia, które zrobiłam w Warszawie. W najbliższych dniach pojawi się jakaś stylizacja, tylko muszę znowu znaleźć na to wszystko czas.











Z wypadu jestem bardzo zadowolona. Spędziliśmy ze sobą wspaniałe 3 dni i choć może się czasem nie wysypialiśmy, a mi cięgle było zimno, to i tak by to dla mnie bardzo udany czas. Jak mi to Łukasz zapowiedział: "jeszcze nie jeden taki wyjazd przed nami"! I mam taką nadzieję! 

13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu, ja do Warszawy mam dobre 600 km :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!
    Jak ja nie lubię się uczyc -_-
    Ale jak trzeba to trzeba :(
    Pozdrawiam KAMI
    http://wszystkienaszemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że wypad się udał,świetne fotki :)

    Ps. pomozesz? potrzebuje klikniec w ostatnim poscie jak i w baner po prawej stronie ,z góry dziękuję ;)
    Pozdrowionka , http://sisterrforever.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w planach jechać do Warszawy, odwiedzić mojego przyjaciela :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i słodkie zdjęcia.
    Jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi także ambicje nie pozwalają... :). Powodzenia w nauce :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci ze ja tez bym tak nie potrafila:) kiedys na jeden glupi sprawdzian zakuwalam 4 godziny zeby 3 dostac:( za to wiersze czy jakies role w przedstawieniach zapamietywalam blyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę :c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nigdy nie byłam w WAWIE :)

    thx bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mam ochoty na naukę ponieważ pogoda za oknem aż kusi żeby wyjść na dwór.

    happiness-29.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Warszawie dwa razy, niestety tylko przejazdem. Ale w maju jadę do W-wy na wycieczkę klasową :D

    everything-about-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam jeszcze w Warszawie ^^ Muszę się tam wybrać w końcu :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaby się z chęcią, bo zdjęcia zachęcają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.