Strony

środa, 28 maja 2014

Deszczowo!

Nie mam ostatnio czasu tutaj nic napisać! Ciągle mam coś do zrobienia - pranie, gotowanie, nauka z Adą i do tego moje standardowe obowiązki po prostu mnie wykańczają! Teraz tak naprawdę doceniam pracę mojej mamy i nie wiem jak ona umie to wszystko pogodzić i przy tym nie zwariować! Haha.
Pogoda się pogorszyła, jest deszczowo i trochę chłodniej. Dużo osób narzeka, ale ja nie. Cieszę się, bo teraz powietrze jest rześkie i jest czym oddychać. Po za tym to miła odmiana po 30 stopniowych upałach. No ale Polakowi nigdy się nie dogodzi, heh!
Teraz mam chwilę wolnego i mam zamiar troszkę odpocząć, zajadając się moim ulubionym Merci!


A Wy jak sobie radzicie w tym natłoku obowiązków szkolnych? Wolicie deszcz czy słońce?  ;)

9 komentarzy:

  1. Wolę słońce ja tylko myślę że jak to zrobię to będę mogła odpocząć no ale nigdy tak nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę słońce ale cieszę się z dzisiejszego dnia bo nareszcie jest troszkę chłodniej a miałam dość już tych upałów :) Ja ostatnio tak się lenie że nie wiem nie mogę się zmobilizować i coś wreszcie robić :(
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha po takich doświadczeniach każdy nabierze szacunku do obowiązków mamy :D
    U mnie deszczowo już od 2 tygodni ;c Osobiście wolę jak jest słońce ;/

    Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście ? Serdecznie dziękuję <3

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha... u mnie też pada, ale ja lubię deszcz i mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza :)
    Też mam ostatnio urwanie głowy ... <3

    http://agatinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. merci najlepsze na wszystko, a szczególnie na deszczowe dni!
    Zapraszam http://blondmuddle.blogspot.com/ :) nie brakuje u nas notek z deszczowych dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie rownież deszczowo :( badzmy dobrej mysli ,ze jutro juz sie ociepli!
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Deszczu ciąg dalszy;-)ale czekoladki zawsze trochę osłodzą aurę za oknem;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.