Strony

niedziela, 14 września 2014

Weekend.

Całą sobotę przeznaczyłam na odpoczywanie. Odpoczynek od wczesnego wstawania, ale od nauki niekoniecznie! W szkole nauczyciele nie dają nawet na chwilę zapomnieć o zbliżającej się wielkimi krokami maturze! No ale jak tu myśleć nad książkami, kiedy za oknem taka piękna pogoda?! Większość dnia spędziłam na huśtawce, czytając "Chłopów", a po południu wyszłam z Łukaszem na krótki spacer.
Za to dzisiaj nie mogę oderwać się od książek. Nawet nie wiedziałam, że mam aż tyle zadane! Nad samą matematyką spędziłam 3 godziny, a i tak nie udało mi się zrobić wszystkich zadań. Za chwilę wracam do niemieckiego, bo czas ucieka, a mam jeszcze do przeczytania "Chłopów"! Czy tylko ja chcę już Święta Bożego Narodzenia?


A Wam moi drodzy jak minął weekend? Macie już tak dużo nauki, czy tylko ja tak narzekam?!


9 komentarzy:

  1. niestety trzeba się pogodzić z tym ,że rok szkolny się zaczął

    _________
    a u mnie?
    moda w połączeniu żółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo tylko zamiast matury egzaminy gimnazjalne :) Jutro trzeba znowu wstać o 5 eh...
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały weekend nic nie robiłam ;_; Nawet sie jeszcze nie wzięłam do nauki..

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Świąt jeszcze nie chcę, ale nienawidzę szkoły, więc mogą one już nastać xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzesień to najtrudniejszy miesiąc żeby pogodzić i bloga i szkołę. Trzeba znowu przestawić się na ten tryb szkolny i jeszcze znaleźć czas na bloga! Nie tylko Ty masz tyle nauki. U mnie też to jakaś masakra jest :/
    ooo... jakby się przydały tak te święta :D

    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, spokojnie, jeszcze nie bylo wariactwa Halloween! :)
    najpierw swieczki i wianuszki!
    dajesz rade kochana! Powodzenia!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matko, matura :P Było wtedy dużo nauki, było.. Teraz jestem już prawie na drugim roku studiów, wiec jest lżej :)
    W ten weekend odprawiałam urodziny nad stawem - impreza ze znajomymi i rodziną, łączona :) Bardzo fajnie było :D
    Życzę Ci dobrych ocen oraz tego, żeby wiedza, której się uczysz została z Tobą aż idealnie napiszesz maturę, wtedy zapomnij :)
    http://odkrywajzalicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w nauce. Ja w tym roku miałam maturę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wręcz nie mogę sie doczekać kiedy mi zaczną się zajęcia :)
    A cały weekend przesiedziałam z chłopakiem! :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.