Strony

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Grudniowe Inspiracje!

Uwielbiam takie miesiące, kiedy miesiąc rozpoczyna się wraz z nowym tygodniem. Grudzień - tylko 3 tygodnie do świąt, 4 tygodnie do nowego roku! Tak się cieszę! Grudzień przywitał mnie przenikliwym mrozem i zimnym wiatrem - a gdzie śnieg? Oby w końcu się pojawił! Dziś mam dla Was dawkę inspiracji, aby nie zamykać się w jesienno-zimowe wieczory w pokoju i leniuchować! Znaczy leniuchować można, ale do przesady! Zapraszam :)

 

Ja zabieram się do pracy nad świątecznymi kartkami!

17 komentarzy:

  1. cudowne inspiracje<3

    _____________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowne inspiracje ! :D aż chce się Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj super inspiracje :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/winter-is-comming.html
    Zapraszam na post z zimowymi inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie grudniowo tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje :) Ja dziś chora leżę w łóżku :(
    Powodzenia podczas robienia kartek :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie dodaj zdjęcia kartek w następnym poście :) Obserwujemy? Agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż chce się świąt! A u mnie jest śnieg od 12 dni, teraz się topi ale wcześniej nawet się lepił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne inspiracje :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz częściej widzę takie posty, bardzo je lubię. Nie mogę doczekać się świąt. Jest to wspaniały czas spędzony z rodziną :)

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam święta i tą przerwę, gdzie można odpocząć od szkoły!
    Cudne obrazki! Takie artystyczne i klimatyczne
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam grudzień ^^ To chyba mój ulubiony miesiąc ;) Świetne inspiracje ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już nie mogę doczekać się świąt !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne inspiracje, ten pierwszy kubek bardzo mi się podoba.
    U mnie także jeszcze nie ma śniegu, ale liczę, że już niedługo się to zmieni :)
    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne inspiracje ;)
    Ja już chce święta !<3

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.