Strony

czwartek, 25 grudnia 2014

Pierwszy dzień świąt.

Jak się macie? Jak minął Wam wczorajszy wigilijny wieczór?
Mnie o dziwno całkiem dobrze! Najadłam się tak, że jeszcze dzisiaj czuje się pełna, a mam wrażenie, że jedzenia wcale nie ubyło, bo lodówka jak była pełna, tak nadal pęka w szwach! O północy byłam na pasterce. Ludzi było mnóstwo chociaż pogoda nie zachęcała do wystawienia nosa z domu.
Przez cały dzisiejszy dzień planuję leniuchować! Może wieczorem zajrzę nieco do angielskiego? - matura nie daje o sobie zapomnieć, nawet w świata! Aktualnie oglądam Dr. Housa - wiem, mało świąteczny film/serial - ale przyświeca mi przez ramię choinka!



Jak Wasze prezenty? Podobają się? Co dostaliście?!
Te które Wy daliście były trafione?
Piszcie!

5 komentarzy:

  1. MERRY CHRISTMAS!

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam pieniądze, z czego jestem bardzo zadowolona, bo sama mogę sobie coś kupić :D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Och ja byłam strasznie uśmiechnięta i szczęśliwa dostałam takie trafione prezenty jak nigdy i pierwszy raz byłam na pasterce z czego bardzo się cieszę :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wigilia była raczej zwyczajna, ale pierwszy dzień świąt - idealne :)
    Jutro dalej spoufalamy się z dalszą rodzinką.

    Obserwuję xx

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prezenty, które dostałam były trafione :)
    Dr House to jeden z moich ulubionych seriali! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.