Strony

niedziela, 28 grudnia 2014

Wczoraj i dziś!

Hej! Wczorajszy dzień spędziłam na łyżwach. Lodowisko w moim mieście nadal pozostawia wiele do życzenia - wyrwy, dużo ludzi i jeszcze kilka takich... Następnym razem wybiorę się do Skarżyska albo do Kielc. Niestety nie mam też żadnych zdjęć, bo byłam tylko z Łukaszem. 
Dzisiejszy dzień spędziłam w Kielcach. Moi rodzice nie mogli sobie odpuścić najnowszej części Hobbita. Ja i Łukasz też poszliśmy. Mam dla Was radę - idąc na zagraniczny film, raczej wybierajcie napisy niż dubbing, a już na pewno w tym filmie. Przy okazji znalazłam swoją sukienkę na studniówkę! Jestem nią oczarowana! Jeszcze jej Wam nie pokażę, bo jak na kobietę przystało - mogę zmienić zdanie. Łukasz rozglądał się za garniturem. Ta cała balowa atmosfera zaczyna mi się naprawdę podobać. Już nie mogę się doczekać, aż staniemy sobie tacy balowi obok siebie i zrobimy zdjęcie. 

wczorajszy zachód słońca


Wiem, że ten post jest o niczym. Jutro pojawi się coś fajniejszego ;)
Jak Wam minął weekend? 

12 komentarzy:

  1. oj ja dawno nie byłam na łyżwach

    _____________________________________
    fashion styling with Karl Lagerfeld
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest taki zaraz o niczym nie przesadzaj :P Ja nigdy nie jeździłam na łyżwach ale może to się niedługo zmieni ponieważ nasz ksiądz organizuje w ferie wypad na lodowisko ;)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję za komentarz na moim blogu. Jeśli ci się podoba obserwuj śmiało ;) ! A tak w ogóle to ja też chciałabym mieć już studniówkę *-* Chłopak, piękna ja i w ogóle. Baw się dobrze i tak poza tym to masz piękny design bloga ;)
    lifebyaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie piszesz :) ja dziś wybrałam się na łyżwy, i też nie lubie tłumów gdy nie ma się nawet jak poruszyć... może obserwacja za obserwacje? jak tak to zaczynaj i daj znać w komentarzu a na pewno się odwdzięczę :))
    http://madziksblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze ani razu w tym roku na łyżwach, ale teraz mam ochotę pójść ;-)

    Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj znać u mnie.

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na łyżwy idę jutro :) Co do studniówki, to narazie muszę 2 lata zaczekać!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz pokazać sukienkę!! :D Musisz!! :D
    A całkiem spoczko, chodzę na spacerki z siostra! :D

    MagnusWife.blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Weekend minął mi świetnie! Codzienne wyjścia na zdjęcia, w końcu mam na to odrobinę czasu! :)
    Także interesuję się fotografią, a nawet myślę, że w przyszłości będzie odgrywała ważną rolę w moim życiu. :)

    Obserwuję :) Zapraszam, dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem - www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie byłam na łyżwach,nie wiem nawet czy lodowisko jest otwarte już :(
    zxc-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ten zachód słońca :)
    pozdrawiam i zapraszam, http://jestembrunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od zawsze wolę filmy z napisami, a na Hobbita bardzo chciałabym iść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.