Strony

poniedziałek, 16 lutego 2015

A może jeszcze jeden tydzień ferii?

Moje ferie wreszcie się zaczęły!!! Czytanie, że Wy siedzicie i leniuchujecie, a ja muszę wcześnie wstawać, było katorgą, Od dziś mogę wylegiwać się do południa w łóżku. Oczywiście to tylko teoria, bo jednak ferie maturzystki będą polegać na nauce i powtarzaniu materiału. Jednak po rozmowach z mamą i wielokrotnej analizie tabeli za i przeciw postanowiłam wydłużyć sobie te ferie o jeszcze jeden tydzień! Dlaczego? Otóż tak jak w poprzednim roku, postanowiłam pojechać na kurs językowy - czyli tak czy inaczej będę chodzić do szkoły. Z tą różnicą, że w tym roku jeden tydzień spędzam w domu, ucząc się i lekko odpoczywając, a 2 tydzień i ten dodatkowy spędzę w Wiedniu! Nigdy tam nie byłam, ale po ubiegłorocznych doświadczeniach samej w mieście jestem zadowolona! Bardzo dużo się nauczyłam, był to mój pierwszy kontakt z prawdziwym językiem niemieckim w aż tak dużym wymiarze, więc teraz łatwiej mi podjąć decyzję o samodzielnym wyjeździe w "nieznane".


Alexanderplatz, Berlin 2014


Zastanawialiście się kiedyś, nad taką formą spędzania czy to wakacji czy ferii? Żeby połączyć zwiedzanie miasta z nauką języka obcego? Odnaleźlibyście się sami w nowym mieście?
Byliście w Wiedniu?

10 komentarzy:

  1. Jeju ja właśnie skończyłam ferie! Umieram ze zmęczenia, a jest dopiero 19!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jadę do widnia z klasą, zobaczymy czy się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba bym nie dała rady odnaleźć się w nieznanym mieście :)
    Podziwiam twoją odwagę :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się chyba nie odważyła :P W Wiedniu nie byłam, ale byłam w Berlinie, piękne miasto, mimo tego, że tak nienawidzę języka niemieckiego :P
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, ja to bym chciała na taki kurs. Jednak chciałabym aby ktoś znajomy ze mną na niego jechał :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam w Wiedniu kilka lat temu :D teraz niestety po powrocie do szkoły męczy mnie, gdy muszę czytać o tym jak inne dziewczyny dobrze się bawią w ferie, a ja już nie :c

    OdpowiedzUsuń
  7. W Wiedniu nie byłam, ale w Berlinie owszem, ale od siostry słyszałam że Wiedeń jest przepiękny! :)
    Chciałabym pojechać na coś takiego, ale raczej do kraju anglojęzycznego, bo niemieckiego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wyjechać na taki wyjazd :)) Zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.