Strony

czwartek, 12 marca 2015

Oryginalna Kamienica.

Bardzo się cieszę, że pogoda zaczyna się poprawiać, bo wczorajszy deszcz i zachmurzenia wcale mi się nie podobały. Dzisiaj jest już znaczenie przyjemniej!
Chciałabym Wam pokazać dzisiaj bardzo wyjątkową kamienicę, którą widziałam w Wiedniu. Zapewne kiedyś już ją gdzieś widzieliście, ale jeśli nie, to zobaczcie co straciliście. Oryginlna kamienica nosi nazwę Hundertwasserhaus. Jest o tyle charakterystyczna, że swoją architekturą przypomina źle dopasowane do siebie puzzle. Nie ma tam 2 takich samych okiennic ani drzwi, co tylko podkreśla jej oryginalność! Co najlepsze nie jest to żadne muzeum, a zwykła zamieszkiwana kamienica. Muszę przyznać - bardzo oryginalny dom.




Widzieliście tą kamienicę? Chcielibyście w takiej zamieszkać? 

11 komentarzy:

  1. Wow, mega oryginalne! Bardzo chciałabym tam zamieszkać

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz coś takiego widzę. Jak będę miała okazję być kiedyś w Wiedniu, to na pewno odwiedzę to miejsce :) Obserwuję :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyglada :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie widziałam, bardzo oryginalna! :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wygląda bardzo ciekawie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam takiej kamienicy, ale bardzo fajnie wygląda:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z tą kamienicą, ale z miłą chęcią bym w niej zamieszkała! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie widziałam takiej kamienicy ale bardzo oryginalnie wygląda ;)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetn jest! Słyszałam o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne miejsce! A dowiedziałam się o niej dawno temu z książki do niemieckiego:)

    Zapraszam na konkurs:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.