Strony

niedziela, 8 marca 2015

To mój dzień!

Z resztą nie tylko mój, a każdej kobiety  - tej małej, i tej dużej też! Największym prezentem dzisiaj było słońce, które obudziło mnie już z samego rana! Czy może być coś piękniejszego od słońca i błękitnego nieba?! Na moim stole były już kwiaty i pudełko moim ulubionych czekoladek, których nie jadałam od miesięcy! Niestety, stos lekcji do nadrobienia nie zrobił się sam, ale cieszę się, że znaczną większość mam już za sobą i mogę trochę poleniuchować. Całe popołudnie spędziłam z Łukaszem, który sprawił mi najlepszą niespodziankę! Dostałam wspaniały kubek z masą słodyczy!
Jednak najpiękniejsza okazała się dla mnie kartka, który wyrażała więcej niż jakiekolwiek zdanie.



Zdjęcia z Wiednia jeszcze będą się pojawiać, szczególnie z piątkowego spaceru, który utwierdził mnie w przekonaniu, że Wiedeń to cudowne miasto!
A Wam, drogie Panie, jak mija Wasz dzień? Mam nadzieję, że spotykają Was same pozytywne rzeczy!

6 komentarzy:

  1. Kartka może skraść serce ;)
    To popołudnie udane na 100% ;3
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mój spędziłam w pracy

    _________________________
    minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj spędziłam go też bardzo miło: zakupy z mamą i wizyta babci :D
    Śliczna ta kartka, też bym się z niej ucieszyła <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że miałaś wczoraj bardzo fajny dzień:) Dla mnie też największym prezentem było słońce i 15 stopni:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki to najcudowniejszy prezent jak i pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dzień minął koszmarnie, bo praktyczni nikt nie pamiętał. Ale dziś było świetne ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.