Strony

piątek, 10 lipca 2015

Look of the Day.

Znowu pochmurno! Niedługo było mi dane cieszenie się tą piękną, wręcz upalną pogodą. Musicie wiedzieć, że takie temperatury 26+ to mój żywioł i ten gorąc wcale mi nie przeszkadza. Z drugiej strony dobrze, że popada to może będzie mniej pożarów niż w zeszłym roku. Jest jeszcze jedna rzecz, która bardzo mnie cieszy, że pogoda dopisała w zeszłym tygodniu, bo festiwal byłby dla mnie porażką. Wracając do tych ciepłych dni, chciałam Wam pokazać jedną z moich wielu zdobyczy wyprzedażowych - właśnie, przydałoby się zrobić jakiś haul! - czyli prostą bordową sukienkę z falbanką. Przyznaję, że szukałam takiej bardzo długo i może nie koniecznie w takim kolorze, ale jak już się trafiła i to za połowę ceny, to nic tylko brać! Sukienka jest piękna sama w sobie, więc zrezygnowałam z dodatków - głównie dlatego, że żadnych łańcuszków, bransoletek ani nawet kapelusza nie zabrałam ze sobą. Proszę nie zwracajcie uwagi na moje "fantastyczne pozy" - nie wiem, co mi się wtedy działo, ale byłam w nadzwyczajnie dobrym humorze :)



sukienka - Mohito, buty- Converse, okulary -grecki bazarek :)

Jutro ogłoszą wyniki rekrutacji na Uniwersytet Warszawski. Po cichu się modlę, żeby mi się udało tam dostać, bo jest to mój cel od połowy gimnazjum. Trzymajcie kciuki!! :) Do zobaczenia!!

16 komentarzy:

  1. Dostaniesz się z pewnością! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

  3. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie mogę się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    Kochana chciałabym bardzo nadal współpracować z pewną firmą Dresslink mogłabyś mi pomóc i poklikać w kliki w ubrania.
    To dla mnie ogromnie ważne odwdzięczam się obserwacją lub czymś innym to zależy co byś chciała w zamian. Blogerki powinny sobie pomagać. Z góry ślicznie dziękuję.
    Zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się tam dostaniesz :). Śliczna stylizacja! Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! Fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka faktycznie wpada w oko. ;) Na pewno się dostaniesz, ponieważ kto inny niż ty?! :)

    deimany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia przy rekrutacji na studia. Sama studiuję na UW i to był mój cel od zawsze :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne okulary! + wierzę, że sie dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka świetna, jednak chyba w białej wersji byłaby ładniejsza:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienkaa! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bordowa sukienka świetna! Oj to mi takie upały nie za bardzo odpowiadają :/ Trzymam też kciuki!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie piszesz ! :)

    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super letnią sukienka :-D.
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cóż,u mnie też pogoda taka sobie, a sukienka super
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też już chcę aby wróciły te upały! :D
    Piękna ta sukienka i ma świetny kolor :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.