Strony

sobota, 31 sierpnia 2013

Początki, początki i jeszcze raz początki...

One nigdy nie są łatwe. Ba!, bywają piekielnie trudne.
Blog powstał na potrzeby realizacji moich marzeń? - nie to chyba za dużo powiedziane. Tak czy inaczej, od zawsze chciałam pisać dla ludzi, chciałam imponować, zachwycać, być dla kogoś inspiracją, a blog wydaję się być dobrym pomysłem. Oczywiście bez natręctw i innych takich.
Zakładając tego bloga, walczyłam ze sobą. O czym on niby miałby być? Chwilę po kliknięciu "załóż bloga" zrozumiałam, że ten blog nie będzie o czymś, a będzie taki, jak ja - mieszanką wszystkiego z niczym, zapewne będzie miał w sobie tyle sprzeczności, ale kto dziś na to patrzy? Będzie o modzie, urodzie, szkole, kuchni, podróżach, nowych horyzontach... Także zapraszam do tego, by poznać mój świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.