Strony

czwartek, 26 marca 2015

Last Received!

Ten tydzień jest dla mnie bardzo męczący. Szkoła, korepetycje, prace domowe.... Wszystko na raz! Pogoda też nie chce ze mną współpracować, bo ciągle obniżające się ciśnienie przyprawia mnie po bóle głowy i senność. Jednak zawsze znajdzie się coś, co da mi energię do działania i skutecznie poprawi humor. W ostatnim czasie przychodzą do mnie pocztówki! Jestem postcrosserką (jeśli ta nazwa jest Ci obca, zapraszam do przeczytania tego postu.) i prawie każdego dnia przychodzą do mnie pocztówki z całego świata - z Tajwanu, Niemiec, Finlandii, Rosji i Belgii. To aż zadziwiające, jak pocztówka z kilkoma zdaniami na odwrocie może sprawić tyle radości! Moja pocztówkowa kolekcja się powiększa i ostatnio udało mi się zdobyć przepiękne kwiatowe pudełko. Nie mogę się doczekać momentu, kiedy będzie już pełne!




Jeśli chcielibyście wysłać mi kartkę albo list napiszcie do mnie maila - z największą przyjemnością na nie odpowiem! :)

A Wam co w tym tygodniu przysporzyło wiele radości? Jesteście Postcrosserami? 

8 komentarzy:

  1. ale mnie temat postcrosserstwa interesuje! chyba w końcu się skuszę i się też tam zapiszę :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetna sprawa! kiedyś mi się obiło o uszy, ale jakoś nigdy bardziej się tym nie zainteresowałam, może kiedyś się tam zaloguję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo razy o tym czytałam i chyba w końcu zdecyduję się na to :)
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, nigdy wcześniej nie słyszałam o czymś takim a tu proszę - ten kto to wymyślił zasługuje na jakąś nagrodę! Świetna idea, myślę, że gdybym dostała nagle kartkę z jakiegoś dalekiego kraju to byłabym przeszczęśliwa:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w tym tygodniu były przez trzy dni rekolekcje więc wypoczęłam trochę. Ale za to w poniedziałek mam klasówkę z fizyki i trzy kartkówki. Słyszałam o tej akcji z pocztówkami bardzo ona mi się podoba ;)
    W moim świecie

    OdpowiedzUsuń
  6. A ty nadal piszesz :) Dawno mnie u Ciebie nie było, jestem ciekawa czy mnie jeszcze pamiętasz :) zapraszam do mnie na bloga: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super sprawa taka wymiana kartkami,możliwe ze sama wezmę w tym udział! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa :)

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na nowy post :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.