Strony

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Moje greckie wakacje #2 - Nauplion

Tym razem piszę już z zacisza własnego pokoju i z mieszanymi uczuciami. Z jednej strony cieszę się, że jestem już w domu, że droga powrotna już za mną i mogę spotkać się ze znajomymi, ale z drugiej jest mi przykro, bo Grecja totalnie mnie zauroczyła swoimi plażami, małymi urokliwymi miejscowościami. Dzisiaj będzie o jednej z nich czyli o Nauplion. Przyjechaliśmy tam na kilka godzin i zwiedzanie zaczęliśmy od twierdzy górującej nad miastem. Widoki z góry były zniewalające: z jednej strony morze i lazurowa woda, widok na miasteczko z czerwonymi dachami i białymi ścianami! Gdzieniegdzie parki z bujną zielenią i mnóstwem różnokolorowych kwiatów. Z twierdzy schodziliśmy schodami - dokładnie 899 schodków w dół niezłe wyzwanie dla moich łydek, ale zawsze mogło być gorzej, bo mogliśmy wchodzić. Potem spacerowaliśmy po centrum miasteczka, które skrywało wiele pięknych uliczek, gdzie głównie mieściły się restauracje i sklepiki z pamiątkami. Większość z nich ozdobione było kwiecistymi krzewami, które tworzyły swego rodzaju łuk nad ulicą.

Drzewa pomarańczowe w Grecji to nic szczególnego. Za to dla turystów - coś nowego :)

Nauplion to naprawdę piękne miasteczko, gdzie można by spędzić tygodnie, a podejrzewam, że i tak nie udałoby się odkryć wszystkich jego uroków.

1. Oj po zdjęciach rzeczywiście widać że musi być tam pięknie kto wie może kiedyś się tam wybiorę ;)
    Cudnie zrobiłaś te zdjęcia będą zapewne piękną pamiątką z tych wakacji ;)

2. Jak cudownie.. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)

3. Po zdjęciach widać, że jest tam przepięknie :) nie byłam jeszcze w Grecji, ale mam nadzieję, że kiedyś będę mogła tam pojechać. Choć takie długie podróże mnie denerwują. Nigdy nie mogę wysiedzieć kilku godzin :P

4. Zdjęcia są na prawdę piękne ^^ Oj chciałabym pojechać do Grecji, miałam w tym roku możliwość wybrania właśnie obozu w Grecji, jednak zdecydowałam się na Włochy, zobaczymy jak będzie ;) Ale ten kraj również w przyszłości chciałabym zwiedzić :D Musiało być wspaniale :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

Dziękuję za każdy komentarz* pozostawiony na moim blogu.
*Spam nie będzie akceptowany.